Mondkapjes; 11 mei 2020,

Mondkapjes; €4,- p/st. of 3 voor €10,-

Mondkapjes (vanaf nu te bestellen)
Wij maken mondkapjes van katoen, dubbel laags waar een filter in de vorm van keukenrol of stofzuigerfilter (zak) in kan.
——————————————————————————————
De mondkapjes kosten 4 euro per stuk  (3 voor 10 euro)
We maken verschillende maten:
Kinderen van 3 – 6 jaar
Kinderen van 7 – 12 jaar
Dames
Heren
De mondkapjes worden op bestelling gemaakt, er zijn verschillende kleuren en motieven aanwezig. (ook leuke stof voor kinderen)
——————————————————————————————
Mail naar: tiny@stichtingvoordoor.nl     of
Bel naar 06-21713739 (WhatsApp bericht mag ook)

Kerstmaarkt; 16 december 2019, Eemm.. lezen.

O.a. kookworkshop, karaoke avond, creatieve dinsdag, groene vingers;

Creatieve dinsdag, knutselen voor de kerstmarkt 2019,

Kerstmarkt in de Margaretha Hardenberg Cultuurcentrum in Wildervank,        13 dec. 2019 van 17.00 tot 21.30 uur, 14 dec. 2019 van 11.00-17.00 uur.

Kraam stichtingvoordoor op de kerstmarkt, 13 en 14 december 2019. (Bron;  foto Peter Panneman).   Met spullen die gemaakt zijn op de knutsel/creatieve dinsdag)

Kraam stichtingvoordoor op de kerstmarkt, 13 en 14 december 2019.

Spullen die gemaakt zijn op de knutsel/creatieve dinsdag.

Houten kerstboom met verlichting erin. (gemaakt op de knutsel/creatieve dinsdag)

———————————————————————————————–

Kookworkshop,

Één maal in de maand is er op de donderdagmiddag vanaf 15.00 uur een kookworkshop.

Hieronder zie je één van de kookworkshops van de afgelopen periode.

Kookworkshop,

Op 29 augustus 2019 donderdagmiddag om 15.00 uur ( € 7,50 incl. eten) Basis kookles.
Van verse producten zonder pakjes en zakjes en een minimaal budget, gaan we een heerlijke maaltijd bereiden, er is veel aandacht voor vragen en we gaan vanaf de basis, vaardigheden aanleren, ervaring is niet nodig. Aansluitend eten we gezamenlijk.
Om 17.30 uur is er gelegenheid met ons te dineren. De bereidde maaltijden worden door de deelnemers van de kookworkshop geserveerd. ( € 5,00) vol=vol geef je dus snel op. Info; Tel. 06-21713739

Deze keer gaan we pizza maken.
Zelf je eigen pizza bakken vanaf de basis.

——————————————————————

Karaoke avond,

Om de drie maanden hebben we karaoke avond.

Kom uit je comfortzone en probeer eens iets nieuws. €2,50 voor de hapjes en zelf drinken meenemen.

———————————————————–

Creatieve dinsdag,

Elke dinsdag is het Creatieve dinsdag.

Vanaf 10:00 tot 15:00 uur kun je haken, breien, schilderen, hout bewerken, zelf kleding maken! heb jij nog ideeën? bijdrage €2.50 exclusief materiaal en inclusief lunch, koffie/thee.

————————————————————————————————————————

Groene vingers

Meehelpen in de moes – of bloemen tuin voor StichtingVoordoor Wildervank.

Verbouwen en verzorgen en oogsten van groente.

Verbouwen en verzorgen en plukken van bloemen.

Meehelpen in de tuin geeft veel rust en positieve energie.

Info; Tel. 06-21713739

Meehelpen in de tuin van StichtingVoordoor is ook oogsten, daarna eten voorbereiden en samen met anderen de verbouwde groente opeten. zie info hieronder.

Iedere vrijdagavond wordt er een  maaltijd bereid. Deze maaltijd wordt voor en door de bezoekers bereid,

Ook u/jij kunt mee-eten voor €2,50 p.p.

Opgave verplicht (zie contact)