Winkel

De stichtingvoordoor winkel heeft te koop; (1.) mondkapjes, (2.) kraam cadeautjes, (3.) gaarstoof, (4.) insectenhotel,(5.) windlichtjes, (6.) babynestje, (7.) houten kerstboom. Op deze pagina van boven naar beneden ziet u de artikelen staan met de prijzen erbij. Bent u geintresseerd informeer hier of bel

(1.)

Mondkapjes; €4,- p/st. of 3 voor €10,-

Mondkapjes (vanaf nu te bestellen)
Wij maken mondkapjes van katoen, dubbel laags waar een filter in de vorm van keukenrol of stofzuigerfilter (zak) in kan.
———————————————————————————————-
De mondkapjes kosten 4 euro per stuk  (3 voor 10 euro)
We maken verschillende maten:
Kinderen van 3 – 6 jaar
Kinderen van 7 – 12 jaar
Dames
Heren
De mondkapjes worden op bestelling gemaakt, er zijn verschillende kleuren en motieven aanwezig. (ook leuke stof voor kinderen)
———————————————————————————————-
Mail naar: tiny@stichtingvoordoor.nl     of
Bel naar 06-21713739 (WhatsApp bericht mag ook)

(2.)
Kraam cadeautjes.
Deze kraam cadeautjes zijn hand gemaakt.

(3.)

Gaarstoof;  €35,- p/st.

Een gaarstoof is een moderne uitvoering van de vroegere hooikist. In de hooikist werd het eten van de arbeider op het land warm gehouden en te garen. Maar de hooikist is groter van omvang, de gaarstoof is compacter en beter geisoleerd.

(4.)

Insecten hotel (groot formaat, H. 70 cm, Br. 34 cm, Diepte 10 cm) €44,95 p/st.

(5.)

Windlicht;  €3,50 p/st.

(6.)

Babynestje: €25,- p/st.

De babynestjes zijn er in verschillende kleuren en maten te koop in overleg.

(7.)

Houten kerstboom €35 p/st.

Gemaakt op de knutseldinsdag van Stichtingvoordoor en gemaakt van afvalhout en verlicht met led lichtjes.

Via onderstaand adres of bellen voor een afspraak of info kunt u deze producten bestellen/kopen en op die manier de stichting steunen, alle artikelen zijn gemaakt op de knutseldinsdag van en door Stichtingvoordoor.

Stichting VoorDoor,

J.Kammingastraat 16,